Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2007 22:50 - Хайде стига вече! Почвам начисто!
Автор: breathe Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11669 Коментари: 21 Гласове:
1

Последна промяна: 26.07.2007 20:01


Много негативизъм излях тия дни в блоговете, за което Ви се извинявам. Напълно естествено, неизбежното се случи. Усещам как се променям към лошо. (Защо не си пуснете да ви звучи песничката, дето е по-долу, докато четете?) Изпадам в депресии, апатия, хронично раздразнение. Ми разбира се... Страшно много хора ми казват "Абе прекалено си емоционален и това ти е проблемът!", само дето аз си го знам това. Но понеже аз самият не смятам за необходимо да се променям, просто ще обърна поляритета на въпросните емоции. :)

Това не съм аз и повече така не може! Хайде де, че скоро няма да се позная в огледалото, ако продължавам така! И преди съм имал тежки моменти, доста по-тежки от тези сега. Но тогава не легнах да умирам, няма да го направя и сега. Явно трябваше да ми лиснат две-три кофи студена вода на прегрялата и слънчасала кратуна, че да се осъзная малко. За справка, вижте тук текстът, който ме накара да се засрамя. Благодаря ти! Без да искаш ми помогна!

Така, нека сега си припомним една малка част от актуалните негативни теми:

Емиграция, Странджа, медици, катастрофи, пребити деца, евродоклади, санкции, пожари, наводнения, убийства, отвличания, изнасилвания, наркотици, пасивност, неангажираност, безработица, високи цени, данъци, политици, бизнесмени, мафиоти, ДПС, БСП, ОДС, ГЕРБ, ССД, НДСВ, АТАКА, ДСБ, ВМРО, БЗНС, съдилища, прокуратура, Булартабак, ВиК, ЧЕЗ, кражби, корупция, престъпност, бюрокрация, простаци, бакшиши, бивши гаджета, бивши съпрузи, заплати, образование, обществен транспорт, педофилия, проституция, Кадафи, Путин, Буш, Ердоган,  глобално затопляне, генно-модифицирани храни, петрол и т.н. до безкрай. Всеки може да добави към този списък още N на брой неща, които са повод за негативните ни емоции, от които никой не печели.

Толкова гадости, толкова трагедии, толкова безизходици. Но ако се пуснем по пързалката на отчаянието, или пък започнем да анализираме колко ВСЪЩНОСТ са зле нещата, няма да ни стане по-добро положението. Настроението също. Ако не вярвате - питайте ме, ще ви кажа от личен опит за какво става въпрос, или просто прочетете предния ми постинг. Нека се сетим колко циничен, нетрудоспособен, конфликтен, кисел, неприятен, мързелив, затворен и озлобен може да стане човек от тия мисли. Много. Не желая това да е моят живот.

За това попитах себе си защо понякога сме склонни да подминаваме или подценяваме силата на:

Новите запознанства и старите приятелства, музиката на птиците, концертите пред Народния Театър, старото френско комедийно кино, пъстротата на фолклора ни, вдъхновението на целувката, традиционните български сватби, тайнството на кръщенето, четирилистните детелини в парка, желанието да помогнеш на непознатия, разходката на открито с някой братовчед, непринудената усмивка между двама непознати в градския транспорт, сладоледът в Южния парк, искрената прегръдка на двама приятели, вълнуващата компания и вечерното охладено розе, палачинките на locke, полянските партита с китари, абитуриентските балове, трепетът на спонтанното влюбване, признателността към онези, които безвъзмездно ни обичат, благодарността, че имаме покрив над главите си, уважението към учителите на децата ни, респектиращата смелост на пожарникарите, буцата в корема, когато искаме да кажем за първи път "Обичам те!", отдадеността на писателите и артистите към творчеството, магията на планинския залез, любопитството на малките деца, това да си "над дребните неща", окрилените влюбени, успешно взетите държавни изпити, чарът на (а не сексът в) красивата непозната, морският бриз, нежните стихотворения и прекрасните разкази, блогърските разходки на Витоша... ;)))

Искате ли да продължа? Добре-е! :)

Филмът "Форест гъмп", магическите стихотворения на Лора Магдалена, докосването на две ръце, да се ожениш за жената на мечтите си, раждането на първото дете, а след това и на първото внуче, дълбоките разкази на Стефан, назначаване на страхотна позиция в перфектната фирма, разходка до Асеновата крепост, 3 часа на кафе с колеги от студентските години, приятното филмче късно вечерта, в компанията на най-прекрасното момиче на света, което заспива в теб, усещането, че имаш сродна душа до себе си, песента на Асен Кисимов "Къде остана детството", чаша коняк и партия шах с най-добрия приятел от детството, захарен памук, приятен разговор с непозната възрастна жена, разходка с кучето в гората до Борисова градина, пътуване на стоп до морето, първата любов, майчината прегръдка...

От тук нататък искам вие да продължите списъка, ей така, за вас си. Да видим ще успеете ли да преброите колко пъти още ще се усмихнете! :))

Вдъхновен съм. Може би не просто вдъхновен, а нещо много повече. Има доста добър шанс да се окаже, че съм и влюбен, на всичкото отгоре, както подозирам от известно време. ;)

Все пак в себе си намирам силата да се ядосам на мен самия и да кажа "Хайде стига вече!" По-рано не бях толкова черноглед и песимистично настроен, което означава, че това не ми е естественото състояние. Моят блог става отново весел, ненатоварващ и приятен за четене. Въпреки това, оставям негативните постинги, за да се подсещам за това какъв не се харесвам. Заемам се здраво със себе си, пък дано успея да провокирам утре и други пишещи в блоговете, които чувстват, че нещо им се изплъзва.



Тагове:   начисто,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. diamant1965 - Браво!Високо,високо...
24.07.2007 00:33
Така те искам!Оптимизмът е заразен,подейства ми.За което благодаря!
цитирай
2. svetlo - Добре дошъл на борда !
24.07.2007 01:21
И ти излезе от пъвата мъжка депресия и влезе във второто детство ! :)
Упс , пак моето отвратително чувство за ирония - аз пък карам вече 6-то детство , така че - go ahead , man !!! :)
цитирай
3. ady - :)
24.07.2007 09:45
:)
цитирай
4. prayer4eto - Само не политай много високо ... :)
24.07.2007 11:40
... че може да изгориш като Икар или пък падането ще е доста болезнено :).Задръж леко над средното равнище - да си спомняш, че има и земя под тебе !

Всеки минава май през такива периоди. И то все другия пол е виновен... Ма то докато осъзнаеш как да подходиш към новата ситуация, вече ти е минало (:-D) ...

Поздрави
цитирай
5. breathe - Хахахах! Ее, Прейърче, няма нужда ...
24.07.2007 11:45
Хахахах! Ее, Прейърче, няма нужда брат. ;)))))
цитирай
6. zeifod - Хехехе
24.07.2007 14:09
развесели ме :) Благодаря ти :)
цитирай
7. furiika - Хей!
24.07.2007 21:41
Да нямаш в предвид мен, като описваш " приятен разговор с непозната ВЪЗРАСТНА жена". Убивам те!:)))
а иначе - първото показало се зъбче на бебчо, първата думичка казана от него - мамм-мааа:))))
Поводи за усмивки и оптимизъм - бол!

цитирай
8. gamina - breathe
25.07.2007 01:42
Светът е цветен, във всяко лошо нещо се крие частица светлина... и аз гледам вече под друг ъгъл. Не е ли просто прекрасно че сме тук. Всеки нов ден е изпълнен с нови събития, нови усещания, тряба да се отърве човек от битовизма и да го усети... светът е шарен...
цитирай
9. breathe - @diamant1965
25.07.2007 09:37
@diamant1965
Радвам се! На мене пък ми подейства прекрасно самото писане на постинга. :))))
Поздрави!

@zeifod
Ма моля т'са веее... ;)))))))

@furiika
Хехехе, не нямам предвид тебе. ;) Имам предвид една баба, с която си приказвах преди известно време, и, честно казано, ме впечатли изключително много с мъдростта, културата, разумността и ерудицията, които притежаваше. :)

@gamina
Съгласен съм. Но определено е трудно понякога. Е, въпреки това, когато човек истински желае неща от тоя тип, те стават неминуемо реалност в един момент. :) Поздрави!
цитирай
10. polah - не остана
25.07.2007 17:42
Почти не остана за нас...

Самотна разходка в гората,
топлия пясък на плажа,
стъпки по девствени дюни,
детство сред дивите дюли...
цитирай
11. mopse - Прекрасен пост! :)))
25.07.2007 18:13
Напълно разбирам вихъра от чувства в които си попаднал, не че съм наясно със ситуацията ти, но аз като един ужааааасно емоционален човек,

който наскоро попадна в един кошмарен водовъртеж от негативни изживявания, които така ме завлякоха към абсолютно деструктивно поведение, че дори най-силните ми позитивни пориви не успяха да ме изкарат на повърхността,

напълно те разбирам и повярвай ми, първия абзац бе все едно аз съм го писала...

Благодаря ти, защото твоя пост подейства на мен така, както на теб поста от препратката!

Аз винаги се опитвам (макар понякога да изглежда абсурдно) да виждам красотата в живота и се радвам, че има хора, които правят същото!

Моите моменти, за които си заслужава:
почивка на хамака на шарена сянка; вкусни пресни миди и бяло вино; лек прохладен вятър и зелена полянка в планината; вечерен огън, пукащ и подканващ домашното сладко да ври, ароматът на сладкото и после да го опиташ докато е още топло ...и още много други нещица...

Поздрави и дано любовта те окрили! :)
цитирай
12. breathe - @polah Много се радвам, че все пак ...
25.07.2007 20:29
@polah
Много се радвам, че все пак продължи списъка! :))
Поздрави от мене!

@mopse
Докато четях коментара ти, се сетих за един прекрасен филм - "Предай нататък". :) Радвам се, че без да искам, съм ти помогнал с този постинг! :)))
цитирай
13. ideaisis - благодаря - ужасно любима песен, която ми напомня ужасно скъпи хора
25.07.2007 20:56
да видиш, че усилията ти не са напразни
да изкачиш върха и да погледнеш отгоре
да ти се усмихне непознат
да се усмихнеш на непознат
да пиеш кафе с лед в жегата
да усетиш вятъра в косите ти по пътя за вкъщи вечер
да гледаш как си играят децата
да забелязваш малките неща
да избереш правото си на щастие, а не на страдание
цитирай
14. breathe - @ideaisis Разбира се! Че на кого не ...
25.07.2007 21:38
@ideaisis Разбира се! Че на кого не му напомня? :)))

Страхотно е, че продължавате списъка с нещата, които ни карат да се усмихваме! Накрая ще съберем материал за най-позитивното сборниче на всички времена! :))))))
цитирай
15. melpomena - Хубаво е да видиш промяната в себе ...
26.07.2007 12:25
Хубаво е да видиш промяната в себе си. Хубаво е да осъзнаеш, че не ти харесва. Но трудно е да се върнеш към старото си "Аз" или към ново, такова, каквото би искало да бъде!

Браво, радвам се, че оптимизма в теб се е върнал. Всеки има моменти на подеми и спадове, но наистина е най-добре да намериш златната среда.

Желая ти успех и много се радвам за теб! Прегръдки! :):)
цитирай
16. breathe - @melpomena :)
26.07.2007 12:48
Нали знаеш, че точно преди изгрева, нощта е най-тъмна. :) Вярвам, че всичко ще е ОК от тук нататък! Желая ти любов! Благодаря ти за коментара! :))
Имам една молба към теб. Ако имаш желание, продължи "списъка с усмивки", ще се радвам да прочета твоите! :))))))
цитирай
17. melpomena - Ще ти покажа един мой стар постинг. . ...
26.07.2007 16:12
Ще ти покажа един мой стар постинг... Заглавието му е друга, писан е с друга идея, но това са моите усмивки. Ако искаш може да го погледнеш
http://melpomena.blog.bg/viewpost.php?id=69464

Щом вярваш, че всичко ще е ок значи така ще бъде! Вярата прави чудеса! И аз ти желая любов! Истинска!
А аз ти благодаря за отговора :) Дано имаш един красив и пълноценен ден!!!
цитирай
18. breathe - Давай направо каквото ти идва от ...
26.07.2007 17:21
Давай направо каквото ти идва от сърцето, нали това е целта! :)))
цитирай
19. lion1234 - Добро решение!
26.07.2007 21:08
Добре си решил да се отърсиш от негативните емоции и да излезеш на светло. Светлината си е хубаво нещо. Е, понякога на някои им се налага първо да минат
през тъмнината/ моя милост /, за да стигнат до нея,но
пък това им помага да оценят светлите хоризонти.
цитирай
20. breathe - Съгласен съм, както има една при...
27.07.2007 12:57
Съгласен съм, както има една приказка - всеки си носи своя кръст, така че никога не се знае какво трябва да преодолее човек, за да достигне светлите хоризонти.
Поздрави! :)
цитирай
21. romito - Трогателен постинг наистина =)
27.07.2007 13:31
Трогателен постинг наистина =)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: breathe
Категория: Забавление
Прочетен: 436523
Постинги: 34
Коментари: 380
Гласове: 7355
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031